wtorek, 8 września 2015

LOVE AND REMEMBER



Dzisiaj chciałabym się podzielić z wami małym blejtramem w stylu vintage . Mój nowy projekt jest bardzo ważny dla mnie ponieważ na tym cudownym zdjęciu są moi ukochani rodzice . Ten obrazek został stworzony dla mojej Mamy mam nadzieję ,że się jej spodoba;)Uwielbiam podkradać mojej mamie stare zdjęcia i oprawiać je w stylu vintage ;) Do wykonania tła użyłam stare kartki , które najpierw podarałam a następnie nakleiłam w róznych miejscach. Na rogach blejtaramu nałożyłam metaliczną mikę w proszku (gold i rust) oraz dodałam trochę distress ink aby uzyskać bardziej postarzony efekt. Ddoatkowo użyłam mnóstwo dodatków koronki kwiaty prima , die cuty kaisercraft . Przy projekcie użyłam także świetne tekturki od Creative Embelishments.

Hi everyone Asia here today and I have small vintage canvas to share with you . My new project is very imprtant for me , because this beautiful photo show my dear parents .This canvas I made for my Mom I hope she like it :).I love to used some old photos and mixed with vintage style . For back I used old papers which I cut into small pieces to look more vintage . In corners I add some metallic colours ,mix of gold and rust mica powder and a little bit distress ink (vintage photo). I also added a lot of  different embelishments , some lace , prima flowers  and die cut elements from kaisercraft.To create this canvas I used lots of awesome Creative Embellishments  chipboard elements.





Szczegóły:
Dla postarzenia klucza użyła mikę w proszku gold i rust.
And some close up:
For the key I used some mica powder gold and rust to make more old .



Tutaj użyłam tekturkę rośliny którą pociełam i umiejscowiłam w różnych miejscach .Pomalowałam ją woskiem metalicznym vintage golden green
Here I used flourish chipboard wich I cut in small pieces.I painted them with metallic gilding wax - vintage golden green.


 Ten cudowny napis najpierw pospałam miką gold a następnie użyłam crackle accents . Zegar został ozdobiony miką w proszku rust oraz farbą Ayeeda gold oraz złote mikrokuleczki.
On this beautiful title I applied mica powder gold and then crackle accents .The clock were altered using also mica powder rust ,  Ayeeda paint -gold  and some gold microspheres.



Thank you for hanging out with me today .Dont forget about a challenge that is going on this month!!Hugs all!!!

1 komentarz:

  1. Yourwork is not only creative it is also very pleasing to the eyes, so magical. I love the vintage decoration. This is just made with so much love and care and ofcourse dedication. Brilliant it is really.

    OdpowiedzUsuń